środa, 21 marca 2012

Witajcie:)

Mój pierwszy post :) i nie wiem co napisać :D
Muszę wprawić się trochę w blogowanie :)
Tak więc , jak już wspomniałam w opisie, interesuję się modelingiem :) Od zawsze marzę by zostać modelką, hm..no ale cóż 173 cm, pozostawia wiele do życzenia :) Jednak przeprowadziłam się do Warszawy 5 miesięcy temu z nadzieją, że jednak mi się uda :) Dlatego , oprócz zdjęć z moimi stylizacjami będę również załączać zdjęcia z sesji zdjęciowych :) Wracając do mody, kocham ją tak samo jak i modeling :) Niestety w życiu bywa tak , iż czasami brakuję pieniędzy na podstawowe środki do życia, a co za tym idzie...na ciuchy jeszcze bardziej :( Więc moich stylizacji na dzień dzisiejszy będę zamieszczać pewnie w skromnej ilości... Ale wierzę w to, że zmieni się to z biegiem czasu :)
A dzisiaj mam dla Was zdjęcia (portrety), jest to sesja jedna z pierwszych sesji zdjęciowych :)

Fotograf i make up: Martyna Gumuła



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz