wtorek, 27 marca 2012

I po Weekendzie :)

No i po weekendzie :) Odbyło się bez bólu głowy :) Mój mężczyzna pojechał wczoraj rano :) Jutro idę na 4 pierwsze godzinki do pracy już:) A od kwietnia zaczynam pracować w sklepie odzieżowym :) Straciłam zapał do castingów do reklam he:) Chyba nie mój czas, więc o to takim sposobem przeczekam parę miesięcy :)
Parę agencji modelingowych jest zainteresowanych mną , jednak sama nie wiem co zrobić. Każda chce pierwszeństwo :( Chyba muszę się wstrzymać z tydzień i wszystko przemyśleć dokładnie :( Bo już niestety jestem stara na modeling i muszę wybrać najlepszą opcję :) Tak więc nie chcę działać pod presją :)
Nie mam żadnych stylizacji na dzisiaj :) Więc dołączę zdjęcia z sesji :)
Fotograf: Bartosz Klimasiński








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz