piątek, 23 marca 2012

Urodzinki 23.03:D

Dzisiaj 23.03 :) Czyli moje 21 urodziniki :):):)
Piękna pogoda w tak pięknym dniu ;D To i wiosenny zestaw pojawi się u mnie w poście :)
Od przyszłego tygodnia idę do pracy na pół etatu do sklepu odzieżowego :) Obym podołała wszystkiemu :)
Angielski, dorywcza praca hostessy, castingi, sesje, blog i praca w sklepie :D Ciekawe co z tego wyjdzie ?:)
Oby mi się udało :) Jutro sesyjka na 15, obu nikt jej nie odwołał :) Poniedziałek spotkanie w agencji na mierzenie, ciekawe czy udało mi się zrzucić coś w biodrach ? :) Weekend z moim facetem :) W końcu przyjechał do mnie , mnie odwiedzić :):):) Prezent otrzymałam, kwiatki są w pokoiku :D Cóż więcej chcieć od życia? Spełnienia marzeń :) Jutro imprezka urodzinowa :) Więc i pewnie zdjęcia porobię i wrzucę stylizacje imprezową :D Buziaki :) Udanego weekendu :)

Bluzka: New Yorker
Sweter: Od Babci: SH
Spodenki: New Yorker
Torebka: New Yorker
Pasek: Butik
Buty: New Look











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz