czwartek, 12 kwietnia 2012

Róż :)

Kolor różowy dla wielu jest synonimem tandety, tymczasem znów jest hitem wybiegów!
Warunkiem jednak jest dobry gust i umiar w dobieraniu zestawień.
Róż ma wiele odcieni, od pudrowego po amarantowy :)
Pomimo tego, iż kocham kolory ziemi, cieliste, pudrowe, ecru , pastelowe :) I zawsze będą postawą w mojej szafie, ostatnio tak jak większość szaleje na punkcie neonowych kolorów ! :)
Amarantowy róż jest kolorem płci pięknej :) Potrafi dodać wdzięku i kobiecości.  Noszą go kobiety wyraźne i pewne siebie. I o tym przekonałam się dzisiaj, dziwnie wzbudzając szczególne zainteresowanie ze strony mężczyzn jak i kobiet :)
Prosta koszula z moim ukochanym naszyjnikiem :):):) Prosto , ale zwiewnie, wygodnie i w sam raz na Miastowe Bieganie :) Kiedyś preferowałam kombinowanie, wymyślanie, łączenie :) Od czasu do czasu lubię do tego wrócić :) Jednak jak na razie kocham prostotę :) Mam nadzieję, że wychodzi mi całkiem dobrze he :)

Koszula: Butik
Naszyjnik: Butik
Legginsy: Butik
Baletki: Butik
















1 komentarz: